Monday, December 31, 2007

mulakan hari anda dgn nescafe..

teramat lah busan hidup sebagai seorang pelajar,,takde aktiviti selain drpd blaja, makan ,tido..busan lorh..kwn kwn aku ade yg buat blog..aku ni dulu teringin jugak nak buat blog..udahnyer hangat-hangat taik kucing je..huahuahua..pasal takde bende menarik yg nak ditulis..tapi bila dh baca blog kwn2 yg lain..tak semestinya kena update tiap hari..huhuhu..tetapi aku fikir jugak ape yg menarik dalam kehidupan aku yg boleh aku kongsikan dgn umat manusia diluar sana??..ade ke org yg sudi nak membaca blog aku nih..huhuhuhuhu..asalkan aku sendiri yg baca ok kut..since dh nak masuk thn baru nih..aku rasa mungkin aku bleh luang sedikit masa dikala busan mentela'ah pelajaran dgn mengupdate blog..hope pasni takde lah sehangat taik kucing usaha aku ni..agagagagaga..

No comments: