Friday, May 22, 2009

KEHIDUPAN YG SANGAT BERBEZA..

KEHIDUPAN SETIAP INSAN ADALAH BERBEZA ANTARA SATU SAMA LAIN..intro nak serius kan..choy..tapi itu lah yg aku dapat rasa kan..satu transformasi telah berlaku setelah aku bergelar pekerja..TRANSFORMASI KATANYA KAN....

haruslah, dulu masa jadi student, bgn pagi pegi kelas, lepas tu mengadap buku, masa byk abes dgn kawan2..pengurusan masa agak kelam kabut lagi2 bila time exam...(AKU JE LA KOT) HUHUHUHU...

kehidupan student sememangnya sesuatu yg menyeronokkan.. seronok sebab byk aktiviti yg kita lakukan..dan kita belajar benda baru setiap hari..(nampak plastik sgt ke statement aku nih???) kite selalu bergelak ketawa dgn kengkawan, pergi makan beramai-rmai..

tapi bila dh bekerja ni, kehidupan aku agak sunyi, sebab pergi n balik kerja sorang2 je. lepas tu jumpa kawan sekerja pn kt tmpt kerja je la..lagi2 aku kerja kt genting highland, tahap kebosanan tu mmg dh menggapai awan la gamaknya..

tapi demi utk mencari sesuap nasik aku tak kesah..selagi aku tak menyusahkan org lain..rasanya itu bukan lah suatu masalah utk aku menjalani kehidupan sebagai seorang pekerja..sekarang ini aku sudah mempunyai tanggungjawab terhadap majikan aku....

7 comments:

Arash Libra said...

tabahkan hatimu..ewahhh

kuchairies said...

Tapi u dah kaya kan skang?

kin said...

wah...si Acap semakin dewasa nampaknya ye... ;)
Ur doin' great lil bro...just hagin' there.
Yr time will come soon :)

Aisyah Hummairah said...

mmg rindu jd student,huhu...
remember me??nanti nk gambar masa konvo ari tu eks..visit my blog aisyahhummairah.blogspot.com

amirul usheruff dzulkarnain said...

arash- tabahkan hati katanya

kuchairies- kaya pebende..cukup la takat nak tanggung bini n dua org anak..huahuahua

kak kin- makin dewasa ke...lalalala..umur je dh lanjut, tapi pengalaman idup tak cukup lagi kak..acap masih kena banyak belajar..

ecah- huhuhuhu..ter sangat lah rindunya nak jadi student balik bila dh bekerja nih..
takpe, kalo ade masa blh sambung blaja balik..

@rep said...

lama2 biasalah tu .. being alone doesn't necessarily make u lonely..

cheers.

amirul usheruff dzulkarnain said...

arep - tq tq...