Wednesday, June 30, 2010

my cute little bimba.. uhuhuhuhu




dh setahun lebih aku duduk kat genting, terasa diri ku sgt kesunyian...tapi itu dulu...skang ni aku dh tak sunyi lagi..sebab dengan kehadiran, hidup aku lebih ceria (mcm iklan tuala wanita je)..

bimba adalah seekor kucing yg tidak ku tahu keturunan nya...(ade aku kesah ko keturunan ape) asal cantik dimata aku..ok la tuh..aku hambek bimba drpd nenek aku..asalnya betina ni dua beradik..mak aku yg nak amek mula2...tapi disebabkan adik nya udah meninggal dunia, mak aku tak jadik la nak hamek..tggl lah si bimba keseorangan didalam cagenya bersama kucing2 yg dah besar ittew..

masa aku pergi tgk dia, aku kesian sgt, sbb dlm cage tu dia je yg paling kecik. mesti slalu kena buli..tanpa membuang masa, aku terus mengambil angkat si bimba sebagai peneman ku di kala sunyi..huhuhuhu..terus gegeh ni beli cage,makanan, pasir taik segala nih..excited kennnn..



masa memula tu agak hazab jugak la nak menjaganya...dgn kering mcm tak makan seminggu, aku takut kalo2 dia tak bley survive dlm cuaca yg sejuk ini..tapi alhamdulillah,, dia ok je..masih bernyawa dan semakin sehat..saya suka saya suka..!!!

bimba makan friskies je..tak mampoo aku nak membagi ikan rebus tiap hari, lagi pun mana ko nak carik pasar kt gunung ganang ni G?? nak mampos..!!semakin hari semakin gemuk..gemuk..gemuk bimba ku ini..makin cumel..huhuhu..

satu habit si bimba ni, dia suka main2 kat kaki org..motip bimba ni fetish kat kaki..choyy..!!!!! asal ko berjalan je, mula la terlompat-lompat mcm beruk..kaki aku dh memang mcm tiang jamban dh..byk kesan cakar...kekadang dh geram sgt, aku kuis je...yg penting tak serik...haishhhh...

nnti nak bwk betina sekor ni g doktor...nk g suntik..ahahahaha....nnti daddy bwk g suntik botox ye sayang...lalalaala

6 comments:

ima said...

huhuhu.. ko nk bw dia jumpe doctor acap??? nk kasi potong ek??? cian dia ko tau.. bg la dia rasa main skali "bak kata ko dl la kan"...hehehe... skunk kat umah pun dia asyik mengiau jer... dia nk bf kot acap..ape kata ko cari kan bf tuk ci bimba nii...heheheh...*_*y

Arash Libra said...

bestnya ada kucen!! huhu

amirul usheruff dzulkarnain said...

ima...hey..jgn nak melucah di sini occay..kena tangkap baru tau..huhuhu

arash libra- ni la penghibur ku dikala sunyi g..walaupun keje nak mencakar je..haishhhh.....

I am a Traveller said...

hamboii sakan ! nok tukar la aku nye link blog tu.. blog aku sudah berwajah baru dan nama baru. no more IBITCH !!!

-----> Akhelaken said...

wah,bestnya bimba duk di kayangan..haha. brp la umur bimba ni?

Nifty direct said...

Equity Market Tips

you have mentioned very useful and profitable message message for us
Thanks
Stock Trading Tips India