Tuesday, April 1, 2008

BASHA MAICAI...

harini ada oral mandarin..ahahaha..tkot ok...bukan takot sebab tak hafal..takot sebab bila nak cakap nnti semua lupa..memang...walaupun aku punya karangan simple je..tapi agak seksa untuk aku hafal sebab aku mmg tak suke bahasa mandarin..payah benor nak menyebut nyer..

aku buat dialog pasal pegi pasar...auuwwwahhh..pergi pasar katanya..uolz ingat org pompuan je buleh p pasar,,org jantan la ni lagi ramai kat pasar..org pompuan duduk rumah tgk AF..agagagaga..mcm mana tuh..

yang penting bila dah abes baca jer..laoshi aku cakap..BAGUS...uwahh..teruja sekejap aku dibuatnya..itu tak kesah la, yang penting final exam ni aku kena skor ok..kalo tak melongkop la uolz...tidak lah aku nak repeat uolz..byk lagi keje lain aku nak buat ok drpd mengadap mende alah ni..

CHOYYY......

No comments: