Monday, March 31, 2008

BACC FAMILY DAY...

29 MAC 2008.. arini ade family day..huhuhu..rasanya dh lama aku tak join mende alah ni..last skali aku join family day masa aku sekolah rendah..zaman zaman alpa dulu..auwwwahhh..
walaupun batuk aku agak kronik..tapi tu bukan la masalah untuk aku tak involve family day nih..disebabkan dh lama tak merasa, ku gigihkan diri untuk join family day ni..yang penting, aku bangun awal ok arini..uwwah..seawal 7 pagi..kalo tak, pkl 10 pagi pun blum tentu aku dah bangun..agagagaga..
disebabkan aku takde track bottom, terpaksa la aku mengseksikan diri dengan memakai seluar pendek..dan berkasut rubber..tu la kasut untuk pegiklas..main futsal n main sukan..dah naik lunyai kasut aku tu..
pepagi tu ade senam robik, tak penah dibuat aku senam robik ni..mende yang paling best ialah masa chicky dance..agagaga..memang mcm anak ayam..macam mak hayam pun ade..ade juga beberapa org yg kelihatan seperti bapak ayam..agagaga..
aku masuk acara carik gula dalam tepung, terompah gergasi, gelung rotan n tarik tali..huhuhuhu..byk jugak la aku masuk..tapi dlm semua acara yang aku masuk..aku menang tarik tali jee..agagaga..seharusnya aku join dgn budak yang bebadan besar..baru boleh menang..agagaga..
masa main terompah gergasi aku terjatuh ok..melecet tapak tangan ku yang halus mulus ini..wuuuuu..family day abes pkl 7 ptg..seronok bangat..mmg lepas balik terus tidur..penat lorrr....

No comments: