Wednesday, March 5, 2008

HARI YANG CIBUK..

im..so busy today..taklah busy mana pun..
pukul 8 pagi lagi dah ade presentation..
nasib baik bgn awal skit arini..slalu kalo klas pkl 8am..pkl 7.45am bru bgn..ahaha

malam tadi aku tido awal sebab makan ubat batuk...
hmm berkesan jugak ubat batuk tuh..
disebabkan power point tak siap lagi.
terpaksa aku menghangkut laptop aku p klas..
terasa mcm student harvard la pulak...huhuhu..

smpi klas, aku dh batuk mcm org separuh mati..
nasib la time present tu tak cover batuk...
dan yang paling penting..aku present tak tgk kertas..
first time ingat dalam kepala otak....ahahaha...

lepas presentation, ade kuiz internal audit plak pkl 10am.
dah la mlm tadi aku tido awal..mmg tak baca langsung..
aku cuma sempat baca 10 minit before kuiz start..

pastu, time kuiz tu ape lagi, acara menggoreng la..cool..
aku main bubuh je atas kertas ape yang aku tau..
soklan jawab ommon sense je...dalam2 tak tau tu,
berjawab la jugak sumer soklan tu..huhhuhu

tapi, time petang dah tak busy..,huhuhuhu...

aku balik kl arini..huhuhuhu..dah lama tak balik kl.
rindu dgn mee udang..old town kopitiam..karoke..
ahahahaha.....

No comments: