Monday, March 3, 2008

ITS A COUGH SEASON...


masuk ni dah dua minggu aku batuk..

aku pun taktau apsal la lambat sangat baik batuk aku nih..

aku rasa tekak aku mcm dah nak tercabut dah..

dah dua botol ubat batuk aku telan, tapi tak baik baik jugak..


ptg tadi aku pegi klinik, mintak ubat batuk..

kali ni ubat batuk dia lain mcm..rasa cherry..ingat sedap la kalo rasa cherry pun..

agaknya sekarang ni musim batuk kot..


time orang tgh berkempen pilihanraya ni la, datang pulak penyakit batuk..

nasib la aku tak dicalonkan untuk pilihan raya..kalo tercalon, tak dapat lah aku berkempen..

uwahhhh... dicalonkan katanya...


dah la aku ade byk test, presentation, quiz..

mmg la batuk menganggu study aku..

hopefully batuk ni tak berlarut sampai sebulan..

agaknya kalo dh sampai sebulan tu kena masuk sepital la kot..


ptg tadi masa pegi klinik, doktor ade kata, jangan minum ais..

ahahahaha, yang doktor tak bagi tu lah yang aku suke..

tapi bila doktor dah cakap mcm tuh, kena la ikot..


nampaknya dis week aku tak bley minum ais..wuuuuuu....

tadi aku ade mintak doktor bagi aku ubat batuk yang tak mengantuk..

pastu doktor tu kata elok la ubat batuk mengantuk, supaya kita cepat tidor..

sebab kalo kita tidor lambat. batuk lambat nak baik...


adakah batuk aku lambat baik sebab aku tidor lambat..

time tgh menaip ni pun aku baru lepas minum ubat batuk..

adakah ubat batuk ini tidak berkesan..??

atau sudah tamat tempoh..??


entah...

2 comments:

NaKuLa_eViL said...

sebab u dah nak mati kot!!

Anonymous said...

me also sick..already 3 weeks..get well soon dear..hugs!!