Sunday, March 16, 2008

DINNER BACC..*ELEGANT IN PERSONA*


14 mac 2008...telah berlangsungnya malam dinner BACC..kat hotel UITM je...tema nya elegant in persona...dinner ni dibuat sebab nak menyambut kedatangan budak baru n menyambut keberangkatan budak final semester...ahahahaha..tak sangka budak budak ittew akan tinggalkan itm..choy..pejam celik dah 2 thh setengah belajar kat uitm dungun nih...

walaupun tak byk pkataan ganu yang aku belaja..tapi sedikit sebanyak aku dapa belajar pasal culture penduduk kat sini...huhuhuhu...

malam ni majoriti semua budak batch aku dtg..masing2 tak mo kalah..pakai mengalahkan artis..budak pompuan jangan cakap laa..mekap diorang..ya ampun, muka dah mcm kena tepek dengan plaster of paris..korang tau kah apa itu plaster of paris...kalo taktau mmg bodoh...

masing-masing very da enjoy..bergambar mcm tak pernah jumpa kamera..termasuk aku..hahahaha..disebabkan bebudak jantan ni takde kamera..terpaksalah buat muka tampal menumpang kat kamera orang..ahahahaha..takpe, masing punya memory kad 2 gig..takkan nak tumpang 100 keping gambar pun tak buleh..uhuhuhu..

mula2 biase la ade baca doa..diikuti dengan bebelan dari para lecturer..hahaha..pastu melantak la..dan dikuti dgn cabutan bertuah..pastu ada persembahan nasyid..aiyoh..very da islamic dlm glamour glamour ittew..

the best part is...aku menang MR ELEGANT occay..ahahahaha..aku nak tergelak..tak pernah seumur hidup aku menang benda alah ini..terasa diri ini dihargai..dan yang paling best..aku menang cabutan bertuah..seumur hidup aku, kalo pergi mana mana event, tak pernah menang cabutan bertuah..dapat la hamper..mungkin bagi org bende tu takde pape...tapi ianya amat bermakna bagi aku...ahahaha..LIHATLAH DUNIA....

mlm tu lepas dinner, sumer klas mate aku pegi minum..tak abes lagi tuh..memang mlm tu mlm mengeratkan silaturahim la...

yang penting aku dapat selempang MR ELEGANT occay..ingin ku tujukan hadiah kemenangan ittew kepada mak dan ayah di kampung, rakan rakan artis..media cetak dan media elektronik..trimas bebanyak..ahahahahaha

2 comments:

-amar- said...

setakat selempang itu yg ko bangga kn?mana leh kalah ngn crown aku!hahahaha.nk dpt mr.elegant kn..sesuai ngn muka ko!!!!!!!(itu satu carutan okay)

NaKuLa_eViL said...

cantek nyer selempang.. Pinjam boleh?? Siyal.. pompuan tuh nak baju pengantin kan...