Monday, March 3, 2008

ape yang korang perlu tau tentang aku..agagagaga


1) I AM A CHOCOLATE FREAK…chocolate tu mcm nyawa aku lah..tiap tiap hari mesti makan chocolate..kalo tak makan chocolate, makan aiskrim coklat, minum air chocolate atau makan kek coklat, atau makan roti coklat. Tak kisah la ape rupenya pun. Janji ia ada perisa coklat. Kalo takde coklat dalam sehari, idup aku mmg tak lengkap la gamakya. Mungkin sebab tu aku gemuk kot. Tapi aku tak la makan coklat tu macam makan nasi.

2) I LOVE MUSIC….kalo dalam sehari tak mendengar lagu tak sah…kiranya lagu akan menemani aku kemana saja aku pergi.. ini saja cara untuk aku meluahkan ape yang aku rasa..uuuwahhh, agak jahanam bunyinya ayat ku ini..kalo tak dengar dalam sehari mmg tak sah la…I LIKE, U LIKE, WE LIKE….

3) I LOVE SINGING…lalalalalaa…bila buat kerja aku nyanyi, bila buat kuih aku nyanyi, bila siram pokok bunga aku nyanyi…uwahhhhh, statement nak mcm ayu OIAM kan. Walaupun sore aku tak sesedap sore dia..tapi tu la hakikatnya..aku mmg suka nyanyi. Tak kisah la sore aku taksedap ke, bagaikan buluh perindu ke(hahahaha) aku tetap nak nyanyi.ape aku pedulik..sore aku..bukan sore korang..ingat dulu masa blaja kat UITM melaka.aku, som n julap…kamilah tiga serangkai yang menggegarkan toilet kat hostel setiap kali mandi..ahahahaha

4) SUKE JALAN-JALAN…huh, aku ni mmg kaki berjalan..bukan bererti aku byk duit..maksudnya, aku tak reti nak duduk rumah, cepat bosan. Pantang kalo ade masa lapang sket, mesti keluar tgk tgk gelagat orang…tak salah kan??!!

5) MAIN SMS….alhamdulillah handfon aku masih dalam keadaan baik lagi.. aku suke sangat main sms..tapi tu la, semenjak dua ni bila dah takde orang yang layan aku ber sms busan la pulak.. agak sunyi la idup ni..wuuuu…seba takde kawannak boleh dimain sms bersama..

6) MELAYARI INTERNET..uwahhhh, ayat buku sangat..iyeee, aku suke online. Bila ade mase free je aku akan online. Slalunya aku YM, tgk myspace or friendster.. skarang ni aku tgh berfikir-fikir mcm mana aku nak buat duit melalui internet..huhuhuhu..bley angan-angan katanya….

7) MENGHABISKAN DUIT…huhuhuhu part ni mmg tak best. Tapi ni mmg la habit aku..menghabiskan duit for people that I love.. mmg la bunyiknya agak hampeh jugak. Tapi ntah..aku tak kisah baper byk abes…pasal aku sayang dia sangat..ahahahaha..tapi skang ni dh kena blaja bejimat…duit duit..dimana kau duit..

No comments: