Sunday, March 16, 2008

MANDI MANDA DI SUNGAI CEMERONG...


AHAHAHAAAHAH...15 march 2008...bangun lambat lorh sebab mlm tadi seronok bercampur penat bergambar masa dinner...memang tido terlajak sampai tgh hari..as usual, another boring saturday la kalo berada kat dungun ni..mati kutu dibuatnya..tak tau nak buat ape..

disebabkan taknak terus mati kutu, BULU, out housemate telah mencadangkan satu aktiviti yang agak best..pergi mandi kat air terjun..mesti korang tak terpikir kat mana aku nak korek air terjun kat pantai timur..ade uolzzz...jangan ingat kitorang hiudp setiap hari dilambung ombak laut..ade air terjun kt sini..

plan mmg agak lambat..pkl 4 petang baru nak bertolak..masa pergi mmg gamble je..main ikot sign board..3 keter pegi..disebabkan semalam aku menang hamper..memang aku mengangkut hamper tu ke sana la..buleh gigih bagai..

very da perjalanan amek masa 1 jam setengah kan..jalan dia very da ya ampunn....kalah jln nak ke genting highland..lps tu jalan nak angker mcm from karak ke kuala kelawang...som n julap tau mcm mana angkernya jalan ittew...

air terjun cemeroh..antara air terjun yang tercantik di asia tenggara..bangga ok dapat ke sana..walaupun jalannya agak celaka..dah sampai sana, seronoknya tak terkata..memang la cantil ya ampun..aku agak teruja..uwwahhh teruja katanya...bila sampai sana..tidak berkata kata untuk seketika..once dah sampai..terus berendam la..sampai kecut kecut jari tangan ku ini..

mmg la seronok sebab dah lama tak jumpa sungai..dah senja baru kitorang sumer balik..ahahaha..part yang tak best ialah bila nak balik kena lalu jalan yang agak hanjing selekohnya ittew..nasib baik aku tak muntah dalam dalam kereta daniel occay..kalo tak mmg menyumpah la dia..silap2 kena cicir kat tgh hutan ittew..tidak lah uolz....

dah sampai rumah..ingat nak tido..babai lah..aku menengok sitcom MY NAME IS EARL..habis la 1st season..ahahahaha..

No comments: