Wednesday, December 24, 2008

HARI INI, ESOK DAN SETERUSNYA.....

THERE ARE SO MANY THINGS HAPPEN DALAM BEBERAPA HARI NI..bercuti kesana kemari..(byk nya duwet aku kan),,tapi ape yg lebih menggembirakan hati ini bila aku telah berjaya menamatkan degree aku in accountancy..penat selama 3 tahun akhirnya berakhir apabila aku berjaya menamatkan degree in accountancy aku di UiTM dungun..

kalo ikot kan aku blaja selama 6 thn tanpa henti lepas abes SPM..aku agak malu dan tertekan pabila melihat rajan2 yg lain sudah mendapat kerja yg tetap..sudah boleh menangung ibu bapa masing2 sedangkan aku dikala itu masih lagi bergelumang dgn buku..

tiada ape yg lebih membahagiakan aku selain drpd teriakan drpd ibu sendiri yg gembira bila aku beritahu yg aku sudah tamat belajar..ayah aku juga sgt gembira bila mengetahui anak lelaki nya yg dahulunya dia anggap pemalas ini sudah berjaya menamat pelajaran..

walau apapun..yg paling dlm kehiudpan ku sekarang ialah ingin membalas jasa ibu dan ayah ku..sudah bermulaya hari utk aku menempuh alam pekerjaan, membahagiakan diri aku..ibu bapa ku..keluarga ku..

1 comment:

cDeeAbdulRazak said...

tahniah...
cari keje elok2 ehh
jangan keje di l****g oopssss