Monday, December 1, 2008

AKU DAN JOHOR BHARU

APE AKU BUAT KAT JB..aku pun sebebnarnya tak tau aku buat ape kt JB..sebenarnya aku ke JB sebab nak jumpa kawan aku..pasal busan duduk kl..kengkawan sumer busy..tapi duduk kt JB ni pun bosan jugak sebab kawan aku tu keje..dia p keje aku melencong sengsorang melihat panorama JB..agak busan sebab kena bergerak naik bas..belajar jd org JB jugak la kejap..

lps ni nak ke MELAKA pulak..nak balik kampung..nak berjalan kt MELAKA..MELAKA makin hari makin hebat..produk pelancongan semakin banyak..no wonder negeri lain susah nak beat melaka bila bab pelancongan..

ape yg aku berkenan kt JB ni adalah kedai bundle..agak byk dan sangat menarik..aku ni kaki bundle..takdelah nak beli baju memahal..sempena karnival sale jimat slang ni..kalo beli kt bundle memang sesuai lah dgn status aku as penanam anggur..huhuhu..pakai baju bawah 20 hengget je..

kt JB ni agak byk la tmpt makan ygt best..yg mcm lahanat pun ade..tapi aku paling suka cheese bun dekat larkin perdana..nama kedai tu i-chibun..cheese bun dia sgt gebu n lembut..terpaksa beli byk2 bwk balik kl..pastu tmpt makan best kt stulang laut..nasik goreng seafood..sgt byk..memang pengsan nak menghabiskan nya..

gambar tadok sebab kamera tepon rosak..wuuuuu...

3 comments:

Lynn Abdullah said...

ko yg busy actually..bila ajak kuar jer sure busy..

amirul usheruff dzulkarnain said...

hehehhe..lepas ni kawan aku nak ke aussie..spend time dgn dia dulu sebab lps ni susah nak jumpa..
lalalala...

ALFAF said...

nanti kalau datang Jb.. leh arr abg belanja jalan2 dan makan2 kat saner... Jb best kalau tau jalan tempat2 best dia.