Tuesday, January 12, 2010

gudbye 2009..welcome 2010..

huahuahua..lambat tak aku post entry ni..walaupun hari ni dh 12 januari...aku tak kira..aku nak jugak ucapkan selamat thn baru kepada semua manusia di muka bumi ini..

bila muncul tahun baru, semua org akan bercakap pasal azam bru...huhuhuazam yg thn lepas ntah achieve ntah tidak..itu tak kesah lah..memasing punya hal..asalkan korunk bahagia..

tapi kalo berazam biar la realistik sket...jgn la berazam benda yg mengarut-ngarut..make sure yg kita boleh dan akan berusaha utk mencapai azam tu..ialah, ape guna berazam kalo kita sendiri tak berusaha ke arah itu...

berazam tu bukan hanya pada mulut aje..tapi kita kena laksana kan..baru lah ape yg kita hajatkan akan tercapai..insyaallah..pendek kata, ape yg kita inginkan perlu lah disusuli dgn usaha, doa dan tawakal...

ape azam aku utk tahun ni.?? nanti aku fikir lah..