Friday, August 29, 2008

new hair cut..!!!!



what im doing today...takde buat ape pun..biase lah kalo dah namanya hari jumaat di dungun..its another boring friday..pepagi lagi dh bangun membukak laptop dgr lagu..pagi tu dalam pukul 10 pagi...pagi jugak lah kan..huhuhu..lagu wajib untuk di dengar setiap pagi "dambaran hati" by jaclyn victor..hohohoho...aku suke music dia yang fresh..bleyy??

actually aku ade byk keje yg nak di settlekan dalam masa 2 hari ni..presentation..paper work..kalo dh namanya university student, mana boleh mengelak dari buat mende2 ni sumer..so aku pun menyiapkan slide show untuk presentation senin nih...ntah ape aku buat pun aku tak tau..busan seyh nak membaca buku setebal 600 muka surat..larat kah kau nak membaca semua..? aku lebih rela membaca yellow pages occay...

lepas semayang jumaat, aku telah mencapai satu tahap kebosanan yg melampau..nak ilangkan rasa bosan..aku pegi salun gunting rambut...awwah nak pegi salun je kan..har lah..aku benci potong rambut kat mamak..rasa nak hentak je kepala mamak tu dgn kerusi besi, potong tangan yg dia guna untuk gunting rambut tuh..mamak gunting mcm lahanat occay...very da nak fesyen bapak2 zaman 50 an..

ape yg pasti aku dh gunting rambut..terasa kepala ku ringan bagaikan melayang di awan biru..awwahhh..geli sajorkk...sudeh aku nak sambung buat keje...(gambar tertera takde kena mengena dengan ape yg aku post untuk arini..hohoho)

1 comment:

eqbalzack said...

hmm..jantan sgt pakai blazer tu!!