Friday, August 29, 2008

SAHABAT...



awwahh..tetiba aku nak feeling lebih2 kn petang2 senja nih...nyah la, tetiba aku teringat dengan kengkawan aku kt kl..rindu sangat dgn diorang..terasa jiwa ini kosong tatkala mereka tiada bersama..boleyy...ade yg memahami..ade yg marah kan aku tanpa sebab yang munasabah..ntah la..walaupun dia tak tegur aku, aku tak kesah..asalkan kalau dia dah bahagia dengan ketiadaan aku dlm kehidupan dia, aku gembira untuk dia..persahabatan ini tak boleh dijual beli..tapi boleh dicipta dan dibuang..aku tak kesah kalo keputusan dia untuk buang aku sebagai kawan itu yang terbaik untuk dia...life must go on..aku harap dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang..all the best dude..good luck in your future undertakings..take care...

i want to dedicate this song to all my sahabat..just klik the link...

Sahabat - Aizat

Sahabat
Mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat
Ingatlah kau selalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat
Aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku inginkan kau hadir

Aku di sini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

2 comments:

Lynn Abdullah said...

babe..no matter wht people said bout u..always remember u r still my friend..miss u..take care..muahhhh

-amar- said...

hye dati berbdn jantan berhati p***!perlu ke lagu sahabat uols?hahaha.