Thursday, August 28, 2008

SIBUK BANGAT..!!!!!


YA AMPUN, semester ni tersangat lah busy..sebabnya first.ini final semester aku..insyaallah…kalo boleh aku nak settle my study tahun ni jugak..total semua 6 subjek..assignment tersangat la banyak..aku tersangatlah busy sampaikan nak online pun susah..boleh je nak online tapi rasa mcm terbuang plak masa tu..boley…

ingat dis week nak balik kl..konsepnya nak berbuka puase bersama family..tapi malangnya tak sempat sebab ahad aku dh kena balik dungun..senin ade klas..tensi ok duduk kt tmpt yg cutinya tak selaras nih..lagipun last week dah balik kl..perlukah aku nak membuang duit balik lagi mggu nih .bila memikirkn ongkosnya..lupekan..lagipun bertimbun assignment nak submit next week occay..bila berjuang bersama kengkawan kt sini, teringat para dateng bertakhta intan berlian yg ade kt KL…memasing perangai very da buat aku pecah perut..

tapi takpe…insyaallah aku lagi setengah tahun je kat dungun ni..kalo dh abes, nak terus keje..boleh..! nak carik duit..bayar hutang..kumpul asset..byk lah benda yg boleh dibuat dgn duit..hohohoho..duit duit..di mana kau duit…

skang ni konsepnya. sedang berdiet..masakan tidak, berat aku dah naik 2 kilo..pengsan..boleh ke aku tumpang kawan aku p klas naik motor.alih alih motor pancit…ya ampun..cek cek berat aku 75 kg…terasa seperti mau buat liposuction…volley..? tapi nasib baiklah next week dh start puase..boleh la aku kurangkan berat badan..asalkan bukak puase tak muntahkedarah dah ler..huhuhuhuhu..

satu bagus bila bulan puase ni aku boleh....

Ø Jimat kos
Ø Jimat kos
Ø Jimat kos
Ø Bley kuruskan perut..kurus kah..?

Nasiblah kat dungun ni takde club..kalo tak dh kurus gamaknya aku mengelinjang tiap-tiap hari bagaikan mentadak mentaduk..cantik bentuk badannya…awwahh bukannya aku nak pikir amal ibadat di bulan puase.. pikir pasal clubbing kan...ya ampun...!!!!

2 comments:

@xiM said...

Selamat menyambut ramadhan!!!

Lynn Abdullah said...

ya ampun nyah..poser dh dekat..ko ayik ingat clubbing jer kan..marilah kite mengerjakan ibadah puasa..jgn lupa pi terawih..huhu