Monday, October 6, 2008

MOTIP KENA TAG...

MOTIP KAK KIN MENGETAG AKU....walaupun aku tak tau natang ape kah innew..ku cuba je la memenuhkannya untuk entry kali ini...hah..nak tau sgt pasal aku kan...
BERIKUT ADALAH TUJUH PERKARA YANG ANDA PERLU TAHU TENTANG AMIRUL USHERUFF DZULKARNAIN.

MENYANYI...
tu dia..kalo tak berbunyi usheruff FM satu hari memang tak sah...aku memang suka bersiaran dimana sajer..dalam toilet..on the way p klas..tgh masak..tgh study..tgh buat ape je la pun..mesti nak menyanyi..kalo diam membatu pun mesti nak nyanyi..TIME TIDOR AKU TAK NYANYI OCCAY..

CHOCOLATE...
im a chocolate monster..huahuahua...makcik leha aku memang tau aku dari kecik antu cekelat..kalo sehari tak amek cekelat tak sah..tak kesah lah murah ke..mahal ke..janji mesti makan cekelat..aku paling suke cekelat with kacang hazel..

T-SHIRT
aku suke sangat beli t-shirt..lelagi kalo pegi kedai bundle..t-sert la yg aku carik..aku ni bukan jenis brand freak..asal cantik je aku beli..tetapi yg tak bestnya tak semua yg aku beli tu aku pakai..sebab kalo dh ade satu tsert feveret..tu la yg aku lanyak sampai koyak..

BERJALAN-JALAN
ahahaha...ni memang tabiat yg tak buleh aku nak buang...suke kuar jejalan..sorang2 pun boleh jadi..aku ni bukan jenis yg senang duduk rumah..panas bontot la kalo duduk rumah..mesti nak kuar..tgk2 orang..duduk melanguk tepi jalan..kalo dapat duit takpe la jugak..kalo la ade keje bergaji yg mcm ni kan senang..kaya aku..LOL

TALKATIVE
itu la aku..suke bercakap..ade je mende yg nak dilalutkan..skang ni aku tgh cuba nak kurangkan bercakap..kalo la aku ni sehebat oprah..bestnya..bercakap yg dtg kan duit kan..

MAKAN..
aku sangat suka makan..lagi kalo mende2 manis nih..takot jugak kalo ade kencing manis..kalo buat keje ke..duduk ke, mesti ade benda yg nak dikunyah..konsep senaman mulut katanya kan..sebab suka sangat makan, natijahnya balik raya arituh semua pakcik n makcik aku ckp aku dh gemuk..AIYOHHH....

PENDIRIAN..
ahahaha..tak tetap ok..kejap ye..kejap idak..itu lah aku..aku sendiri tak paham dgn perngai aku nih..motip..


aku manalah ade ramai kawan kt dlm dunia blog ni..huhuhu..aku pun tak tau nak tag sape..hmmmm..berikut adalah senarai yg terpaksa aku tagged..dh innew je yg aku kenal..

1.eqbal
2.lynn
3.ezat
4.qamar
5.alfaf

10 comments:

cDeeAbdulRazak said...

Ermmm nanti leh le kita masuk studio rakam album duet katanye.... nanges kak ani ngan siti.. huhuhu

p/s: motif pendirian x tetap?

amirul usheruff dzulkarnain said...

cd-ahahaha..tau takpe..pendirian tak tetap..tgh blaja nak ubah le nih..

eqbalzack said...

pendirian kena tetap la...mesti str8 ok! jgn bak lalang di tiup angin...

eqbalzack said...

gue dah jadik top ke kat blog lu...makan hati lorr...hehe

p/s: feeling rockers jap...

Lynn Abdullah said...

emm..ngetop nama aku kt blog ko kan..motif sgt..mesti nk share epa ngan i..no way..huhuhu

kin said...

Memang dilahirkan dgn bakat menyanyi rupanya dia ya.... mengidam lak nak dgr suara yg merdu itu...huhuhu

amirul usheruff dzulkarnain said...

eq- aiyoh..carutan yg amat berbisa ok..berdarah mata nih membaca..

lyn- bley la share..sharing is caring..

kak kin- ahahaha..kt mana lah terselit bakat tu yek..karoke tmpt untuk org yg tak berbakat..seperti gue..huhuhu

ALFAF said...

tag- taging nie tak pandai laa..
acap jer laa yang buat.

@xiM said...

fakta menarik yang boleh dikongsikan bersama smeua peminat Ashraff di tanah air nih..

:D

amirul usheruff dzulkarnain said...

pengsan kjp..