Thursday, May 29, 2008

AKU ACCIDENT....!!!!


bunyinya mcm lagu AKU STACY ..tapi tu lah dia..aku accident..ptg tadi masa on the way nak balik from kl to shah alam..hujan very da lebat..as usual kereta memang lah banyak..aku pun bwk la slow slow..bila keter dh kat depan..aku pun break la mcm biasa..ntah mcm mana..keter sedap je meluncur..udahnya aku langgar keter kt depan aku..


aiyoh..time tu darah i very da bederau occay..jantung i bagai nak runtuh dibuatnya..dah la tgh hujan..dengan keter banyak nak mampos..time tu aku very da kelam kabut..tapi yang peliknya..voley tak tetiba ada plak dtg 2 org daripada workshop nak tolong tow kan keter aku ke bengkel...awwahhhh..


tapi alhamdulilah, keter cuma kemek kan bahagian depan je..bhgian enjin, kaburator sumer takde masalah..keter boleh gerak lagi cume bhgian depannya agak buruk.. dan seharusnya bila i bgtau bapak i..i rasakan petir yang bapak i bagi kat i lagi menakutkan daripada petir di langit ok...adusss.s.....menanah jugaklah telinga i mendengar leteran dia...tu belum lagi jumpa mak i...mak i nak turun kl esok...matilah i uols...terpaksa lah i anggap suara mak i bagaikan buluh pewrinduw....


i tak pernah accident..tapi bila dah accident nih, dpat jugak la merasa bagaimana perasaan org yg accident keter...dikira kira, kos baiki keter ni dalam 2 ribu...tapi abg aku kata insurans boleh cover...ape lagi, inilah masanya nak ketuk insurans company..


mcm mana lah aku nak pegi klas lepas ni..terpaksalah i naik bas setiap hari kan...kompen aku kurus lepas ni..matilah.....!!!

kepada sesiapa yang main nmbor ekor tuh..amek nmbr keter i..huahuahua..mana tau dapat first prize....

No comments: