Sunday, May 25, 2008

WHAT A WONDERFUL WORLD....

skarang dah seminggu aku menjalani short course kat uitm shah alam..agak penat sebenarnya sebab aku kena ulang alik kl ke shah alam setiap hari..aku kena drive for 1 hour..penat seyh..dengan jalan jem lagi..

tapi walau ape pun, cuti ni rasa macam happy sket pasal weekend je dapat jumpa my old friends...jumpa para dateng...huhuhuhu..takde la bosan macam maa kat dungun dulu...awwaahhhhh..

aku cuba jugak carik part time job time cuti..ingat boleh la carik duit...tapi susah la kalo nak carik keje sebulan je..dengan short course lagi...aku rasa baik aku pay attention je dgn study aku..aku rasa aku kena guna masa yang ade sebaik mungkin untuk score dlm exam nanti..

my life..ok, takde masalah..sakit tu kekadang dtg biasalah..makan ubat je..huhuhu..my love story..ahahahaha..mcm ni je la..currently aku suka dgn ade budak sorang ni..tapi as usual lah..aku hanya boleh memendam rasa je...aku bukan type dia..

tapi ape yang pasti, bila aku dah ade kekuatan, aku akan bgtau yang aku suka kat dia...kuat kah aku..awwwahhh...

perlu kah agak beremosi masa tulis blog ni..sebenarnya sku dah lama tak update blog aku ok..sebab tu hasilnya agak hanjing jugak lah...aku tak lah mcm datin julaprina, yg senantiasa aktif menghapdet blognya.. tahniah kepada dateng...

ehhh..aku busylah dgn short course...nak study, esok ade kuiz...daaaaaa....awwaahhhhh...

No comments: