Friday, May 9, 2008

EXAM DAH ABES..YAY..

FINALLY exam dah abes..tibalah masanya untuk aku membayar balik masa tidur aku yang berkurang dalam 3 minggu yang lalu..sebenarnya tido tu bukan la tak cukup..cuma tak puas sebab resah jer..mana nak tgk buku,mana nak tido..kalo dh namanya study last minit, ni la jadinya..padan muka aku..

mggu exam mcm biase la..tak boleh cikcur seperti biase..tapi itu tidaklah menghalang n housemate aku pegi karoke kotak kat dungun tu.awwahhh....melepaskan tension konsepnya..
this semester aku ade 5 subjek...walaupun lima, kesemuanya agak gampang..aku harapkan soklan spot jer...study last last minit ni manalah larat nak cover semua chapter..

alhamdulillah semua soklan spot masuk..huhuhuhu..takde lah tensi sgt..hopefully aku lepas semua paper..malasnya bila nak merepeat repeat paper nih..repeat paper adalah menda yang paling tak best aku rasa..huhuhu..

however, cuti nya aku hanya untuk seminggu je...20 mei ni aku dah start short course kat shah alam...huhuhuhu..sebulan katanya..rabaklah otak aku pasni..tapi nak buat mcm mana..untuk kebaikan aku, aku redah je la..kalo by the end of this, i want to settle my study...pastu boleh keje, carik duit..

chaiyok chaiyok !!!!

No comments: