Wednesday, May 28, 2008

WHAT A DAY..!!!


hari ni tak lah memenatkan..sebab aku dapat parking keter kat tmpt yg sepatutnya..kalo tidak, aku kena berperang nak dapatkan parking kar uitm shah alam..lagi2 time tgh konvo nih..mcm siyal..sumer tmpt parking nak tutup..hanjing punya pak guard,,mati la korang sumer..mana tak nya, aku kena parking kat post guard n berjalan naik bukit nak ke kelas..sampai kelas dah berpeluh melekit mcm org baru lepas sukan..huh..

arini kelas abes lambat sebab nak ganti kelas untuk hari jumaat...klas hari jumaat takde..kena korban sket la..tapi takpe..tak terasa pun..cuma kalo chapter membaca mmg la aku mengantok dlm klas..very da lecturer tu bercakap aku tak dengar..

abes klas aku meneman si hairie kt klcc...awwahhh, aku mmg tak sedar diri..dah penat2 pun nak jugak gegeh ke klcc..boleh..tapi kejap je...pastu aku balik rumah..ingat nak rehat laaa..tidak boley occay..!!!!1 sebab aku kena robohkan katil bilik aku yang dah already patah..skang bilik aku dah takde katil...dah dihumban..skang tido atas tilam je...stail jepun katanya...awwwahhhh...langsir tetap guna alas meja kan..huhuhuhu...

walaupun aku guna tilam ayah i yang dah berusia 28 tahun...boleh ke aku tidur atas tilam kahwin bapak aku...very da taknak humban kan..sentimental value katanya...walaupun aku sakit badan tidur atas tilam yang bila baring terasa springnya ittew..aku redha..janji tak tidur atas TOTO..bukan nombor ekor sundal !!! TOTO adalah selimut tebal yang amat gemar dibeli olah kaum kaum ibu pabila berada di langkawi atau padang besar atau tempat2 yang sewaktu dengannya...kepada DATIN LIA...sila tukar TOTO anda yang sudah bertukar warna ittew...jgn hangkut TOTO lagi bila pegi vacation next time occay..tak seswai !!!!

sudah..aku nak tidor atas tilam spring...mati la sakit badan esok pagi...wuuuuu

No comments: