Thursday, July 9, 2009

BLOGGER BOY TV SERIES..


(BUDI, NINA and KID)


TAJUK CERITA PUN MEMANG MENARIK KAN, tak berkerawang la ayat nya..senang nak paham..selalu citer ni aku tgk preview kt tv je, tapi tak penah dapat duduk depan tv mengadap sebab clash dgn jadual keje..(wuuuuu).. tapi nasib baik la ade kt intenet..takde la aku miss citer nih..citer ni menarik minat aku sebab jalan citer dia yang creative and simple, dekat dengan hati la senang citer..(bley)..spesies citer gol and gincu jugak la ni..



aku tau mesti ramai yg tgk citer ni, citer ni dilakon kan oleh QI as Budi, NAS-t as Kid and JULIE WOON as Nina...ceritanya mengisahkan tentang kehidupan average guy yg bernama BUDI yang tinggal bujang di kuala lumpur. Dia bru komfem jadi cikgu tuition..(aku jugak yg tak komfem2 lagi..hmmmm)..cikgu tuition yg selalu kena buli dengan student dia( cikgu skang kena berkeras ok, kalo tak student mengada-ngada)..kisah percintaan dia agak sedey, tapi menarik jugak untuk di tgk..sebab selalu kita tgk kisah percintaan org yg kaya2. orang miskin..skang kita tgk plak camner kisah percintaan seorang yg sederhana, mcm aku..menarik kan..huhuhu..



antara yg aku suka pasal citer ni ialah rumah si budi, sempoi giler..simple tapi sedap mata memandang, aku bukan budak interior design, so aku tak bley nak mentafsirkan konsep rumah tu..aku nak jugak makeup bilik aku mcm rumah si budi nih..(so far bilik aku skang ade langsir bunga2..aiyokkkk..dh langsir free, amek je la...)

itu je la yg aku boleh ckp wat masa skang pasal citer ni..anta yg menarik perhatian aku..nak tau lebih lanjut, tgk sendiri...pandai guna internet kan..


4 comments:

kuchairies said...

Dalam series nih, muka si Qi nih buruk giler sehh..

amirul usheruff dzulkarnain said...

kuchairies - dh wataknya pun average guy, kalo letop sgt tak seswai la plak..

kin said...

mcm best je... tgk kat internet... website mana acap??

amirul usheruff dzulkarnain said...

kak kin- citer ni sgt cool...p je website 8tv ..pastu tu taip blogger boy..tak pun taip je kt youtube..kuar lah dio..