Wednesday, July 15, 2009

IM 25 DUDE..!!!!


HUHUHUHU..PEJAM CELIK PEJAM CELIK..rupanya dah 25 tahun aku hidup..apa yg telah aku isikan dlm idup aku sepanjang 25 tahun ni..biar aku je lah yg tau..huhuhuhu..ape pun aku bersyukur kerana aku masih diberi peluang unutk melihat dunia, memperbaiki kehidupan aku, (insyaallah), menjadikan nya lebih baik,(insyaallah)...

walaupun sudah berusia 25 tahun, aku rasa masih merasa kan kekosongan dlm idup aku...aku sendiri masih tercari-cari erti kehidupan ygg sebenarnya..mungkin aku baru saja abes blaja..thn ni pulak merupakan thn di mana aku mula menempuh alam pekerjaan..



mungkin aku patut mulakan transformasi dlm kehidupan mulai hari ni..siapa tau, mungkin nasib aku akan berubah kepada yg lebih baik selepas ini, jika ade usaha dan kesungguhan..hidup ini sebenarnya sudah pun ditentu..tetapi aku akan cuba untuk lakukan yg terbaik..

aku harap thn ke 25 ini bakal memberikan perubahan yg besar dlm kehidupan aku..yg lebih baik..lebih mencabar..full of love..full of fun..penuh dgn kesederhanaan mungkin..ape pun yg bakal terjadi , aku akan hadapi dgn tabah..demi untuk kehidupan yg lebih bermakna..

apsal ayat aku ni tersusun sgt..aiyok...tu la dia..bila tgh feeling bermonolog, mula lah kluar ayat buku..huhuhuhu.

2 comments:

Anonymous said...

hepi bday..

Aisyah Hummairah said...

sian sambut sorg2....
anyway happy 25th birthday