Thursday, July 9, 2009

what to do...

arini masuk keje petang,,memang agak membosankan bila kerja shift ni..tapi nak buat mcm mana..nature of work memaksa aku untuk berkerja mcm ni..tapi itu aku tak kisah sangat..janji ade kerja..bersyukur lah dalam keadaan sekarang ni aku ada kerja..dr org yg takde kerja tu..

ape yg aku buat pagi ni..tido laaa...sah sah aku bangun pukul 12 tgh hari..huahuahua..biasanya bila dah keje shift jadual tido mmg totally lari dr yg normal...mana tidak nya, kalo dh kena kerja malam, pagi org p keje aku bru nak balik dr kerja..huhuhu..kekadang hari pun dah tak ingat..camner tu..aku rasa aku kena letak kelendar besar kt dlm bilik aku ni..lelagi bila ari jumaat..huhuhu..

kt genting ni kalau hari biasa pun orang akan ramai..biasa, pelancong dtg..ntah ape yg ade kt genting ni pun aku tak tau...agaknya sebab aku dh lama duduk sini..tu yg tak heran pun pasal genting nih...dah 3 bulan lebih aku kat sini..tak pernah sekali pun aku jejak kaki kt out door park tu...huhuhu..

mcm2 perangai pelancong yg kita blh tgk kat sini..ade yg baik..ade yg puaka..perangai memasing..tak boleh nak di kata..asal boleh je..sebab tu keje aku ni kira best sebab boleh tgk gelagat org tia hari...macam2 perangai..kiranyadlm sehari tu aku boleh marah..aku boleh ketawa..mengenangkan gelagat org2 nih..

aku bukan jenis yg bleh keje kt opis...byk mulut.tu la aku..tapi bila bekerja aku takde la byk cakap..byk kan kerja drpd bercakap.itu yg terbaik..nak mengelakkan kesilapan masa kita buat kerja nnti..apapepun, aku happy dgn keadaan aku kat sini..walaupun kawan masih susah nak jumpa,,

yang penting kita happy....

2 comments:

Anonymous said...

aku bangga ngan ko cap ... doakan aku gembira selagi aku masih hidup ok ~~

aku akan lebih gembira jika melihat kawan2 rapatku gembira ...

KLIAdahmainGYM ...lalalallaa

amirul usheruff dzulkarnain said...

hidup kena ceria saje..dh main gym katanya..berketak ketak2 la badan lepas ni ek...