Wednesday, July 15, 2009

SURPRISE PARTY AT NEWS KTV AMPUNK..!!!



HUHUHUHU...BEST..PENUH DGN KEJUTAN..SO HOOOTTT...hehehehe..itu lah yg aku boleh gambar kan masa bebudak skool aku ni buat surprise party utk aku...aku terharu sgt2..al kesahnya mcm ni..bebudak skool ni mmg dh lama nak ajak berkaroke..aku pun mmg gila karoke..kebetulan aku cuti time weekend plak..aku pun mmg dh lama tak jumpa bebudak ni..so aku ON je la..anggap mcm gathering bagai..

katanya nak jumpa pukul 9 mlm...aku pun sampai seperti yg telah di janji kan..lepas dh dapat bilik, aku pun menyanyi lah dulu..bebudak lain tak sampai lagi..so aku dgn kawan aku lagi 2 org p nyanyi dulu..test vokal katanya..



then bila tgh nak nyanyi2 ni, kengkawan aku pun sampai..memasing mcm ke hulu ke hilir..ntah ape yg nak di carik pun aku tak tau,..aku pun buat bodo je la..dh kata nak karoke...nyanyi la gamaknya..




lepas dh dua tiga org nyanyi, tiba plaj giliran aku nyanyi..tgh tgh nyanyi, tetiba staff KTV and kwn aku masuk sambil bawak kek..terkesima la aku kt ctu...aku dh bayangkan celebrate bday sesorang kt dlm bilik kt genting..mau tak sunyi sepi gamaknya...aku seronok sgt...huhuhuh..sebak hati aku di buat nya..at least kengkawan skool aku ingat lagi dgn b'day aku..huhuhu..



terima kasih sgt2 kt izmalina(nama penuh ni), masyitah, and sumer kengkawan aku sebab sudi nak menyeleberate bday aku...(walaupun ianya di sambut 5 hari lebih awal, aku tetap happy)time kasih kengkawan sebab sudi memeriahkan majlis..aku mmg tak sangka moment mcm ni berlaku lagi..ingat time blaja kt melaka je dulu..huhuhuhu...

1 comment:

Lynn Abdullah said...

Ur always welcome my dear..glad u enjoy dat nite..luv u bebeh..hugs!!