Friday, February 29, 2008


“Life is too short to be sad and moody. Open your eyes and your mind. There’s a lot of wonderful things in life that we can achieve rather than….. Just hold on and be positive as much as you can….”

This is what one of my friend had told me after what I had been through yesterday. Thanks dude for the advice..Walaupun aku kehilangan, tetapi aku bersyukur kerana masih ada kawan2 yang bersimpati dengan nasib yang menimpa diri aku..thank you guys..

Sometimes, bila kita sedang berbahagia, kita lupa akan sahabat kita. Aku tidak menujukan statement yang aku buat ini kepada diri aku sendiri kerana aku bukan jenis mcm tuh.. sahabat dalam keadaan suka dan duka ini lah yang sukar untuk kita carik dalam kehidupan kita.

Selalunya kita akan jumpa dengan kawan yang hanya bersama kita ketika senang, untuk bergembira. Susah untuk berjumpa dengan kawan yang boleh di kongsi masalah kita.

Tapi aku bersyukur sangat sebab aku dikurniakan kawan-kawan yang amat memahami..

Thanks to faizan, ezat, amy, nana, axiem, abg eq…u guys are part of my life..walaupun kekadang perangai korang menyakitkan hati, tapi ape yang lebih penting adalah nilai persahabatan yang korang tunjukkan..

I really appreciate it…thanks again..may god bless all of you..

1 comment:

NaKuLa_eViL said...

Hey piji ader makna kah??
haiyoh, har, tanpa kami u tak idop ok!!