Wednesday, January 14, 2009

AKU, PANADOL DAN VITAMIN C 500mg...


HARINI AKU TAK BERAPA NAK SEHAT...demam seyh..agaknya sebab aku expose dgn panas lama sgt kot..pastu tetiba trus masuk tmpt aircond..haruslah terkejut badan aku dibuatnya..sebenarnya dlm 2-3 hari ni badan mmg rasa tak sedap.ingat boleh baik..sudahnya ptg semalam lps bgn tidur mmg flat..kepala rasa berat sgt..kaki rasa sengal2..

nasib baik la kakak aku ade..dia lah yg tolong bwk aku p klenet..tq sis..i luv u..muah muah..huhuhu..la ni ade kt rumah sedang merehatkan diri..(walaupun hakikatnya aku dh terlebih rehat sebenarnya)..

doktor cuma bg panadol, ubat selsema n vitamin c..doktor tak bagi antibiotik sbb itu fungsinya utk bunuh kuman..aku takut jugak kalo kena denggi ke..chikungunya ke..tapi doktor kata its too early utk trace denggi..MINTAK SIMPANG LA DENGGI N CHIKUNGUNYA..TAKOOTT!!!..

aku taktau la kenapa tetiba je nak demam..inikah yg dinamakan demam rindu?? adakah aku sedang rindukan seseorang?? sememangnya aku sedang rindukan seseorang..tapi adakah org yg aku rindukan itu sedang merindui aku??..ingat kat aku??..aku pun taktau..mungkin dia sedang sibuk smpi takde masa utk call aku..

takpe lah...hope demam ni akan baik dlm masa terdekat..insyaallah...

17 comments:

Arash Libra said...

wow rindu merindui..hahaha

amirul usheruff dzulkarnain said...

hehehe..itu je yg bermain di fikiran skang ni.huahuahua

kin said...

ok..ok... i miss you too...

LOL ;P

p/s : Moga cepat semboh ya acap....psst..kak kin nak ajak dating nih...hihi

amirul usheruff dzulkarnain said...

kak kin- hehehe..tq tq..tgh dok bersenam nak kuarkan peluh..dating??

kuchairies said...

mesti u kena Chikungunya!!! Heeee..

@xiM said...

Rindu itu adalah..
anugerah dari Allah..
Insan yang berhati nurani
punyai rasa rindu..

*haaa kan aku dah bernasyid bagai nih..

azizisamsudin said...

ooo.. ko kol aku semalam sbb ko demam ke ?

sory acap .. aku keje nie .. ari jumaat sampai ahad baru aku cutii ..

3 hari beturut2- 3.30pm-1.30am .. disebab kan aku x de transport .. soo .. aku duk tunggu train kul 6 pagi ...

pengsann ... NAK MC!!!!

amirul usheruff dzulkarnain said...

kuchairies - mmg ko puaka lang buana.

axim - nak join jgk grup nasyid..

zizi- doktor tanya smlm aku nak mc ke tak..nak je aku jawap "saya amek mc tp letak nama kwn saya blh tak"

ALFAF said...

camner hari nie?
dah sehat ker?
minum air banyak2..
buat azizi... kerja laa betul2.. tak baik mintak MC orang... larikk.

amirul usheruff dzulkarnain said...

dh ok sket mr.alfaf..panas badan pun dh kurang..cuma kpl berat lg...

The Traveller @ Azura said...

aku tau ko rindu sape.ahaks.aku la kan..?kitekn lesbian sejati.awahhh!!~

amirul usheruff dzulkarnain said...

motip lesbian..pengsan kjp..!!!

cDeeAbdulRazak said...

Rindu jugak....
2009 adalah tahun rindu rinduan agaknya.. matilah mulakan tahun dengan Wendoooooooo

amirul usheruff dzulkarnain said...

cd- motip thn 2009 thn wenndooo bagai..apalah guna kalow enndooo tak berbalas..lama2 makan hati..wuuuu

eqbalzack said...

ceh! demam rindu ke?? demam rindu selalunya orang terjun kondo tingkat 15 je...kannnnn

amirul usheruff dzulkarnain said...

abg eq- itu rindu x berlandaskan agama namanya..

azizisamsudin said...

alfaf-- mane ade mintak mc orang ,,???

azam taun nie nak kurangkan MC dari 3 hari sebulan ke 2 hari @ sehari sebulann ...

tapi .. kalau dah sakit sangat2 .. tepakse la g SHAH ALAM jumpe DR harizzamanieeeeeeeeeeeeeeeeeeee@$$$$$$$$$$$$
sbb dia leh bagi MC kat kawan2
tak gitu ??? PENEL MAS katenye ...