Sunday, January 4, 2009

TAHUN BARU..BUKU BARU..

HAPPY NEW YEAR...!!! rasa nya tak terlambat lagi utk aku ucapkan selamat thn bru..kalo lmbt pun kenapa..?? ade aku kesah?? aku rasa ramai yg seronok smbut nu year mlm tuh..mcm aku smbut kt jonker street melaka..tak penah2 aku menyambut luar dr kl..thn 2009 ni lah permulaan utk segala perubahan..

when we talk about nu year, mesti semua org akan bertanya pasal azam baru..bukan azamudin..bulan zam zam alakazam...azam baru ya adek2 sekalian...yg pasti kwn2 aku punya azam every year nak jadik lagi cantik. BOLEY..!!! (terpaksa azam thn ni nk blaja shading hidung..ahahahaha)

after years bergelumang dgn buku n exam papers, thn 2009 ni diharap dpt memberi sinar utk kehidupanygb lebih baik..aku pun baru abes blaja..skang ni tgh nak mencarik keje..walaupun keadaan ekonomi sekarang agak merundum, tetapi aku percaya pada rezeki..kalo ade insyaallah tak kemana...yg penting usaha..chaiyokk.!!

thn ni aku berazam nak carik duit bebanyak..huhuhu..sepanjang 7 thn yg lepas aku byk menghabiskan duit..skarang sudah tiba masanya utk mencarik duit..aku dh kena blaja cara untuk handle aku punya financial..mcm2 la nak buat thn ni..

ape yg lagi penting, aku mengharap yg terbaik utk diri aku..kelaurag aku..kwn2 rapat2 aku..org2 yg berada di sekeliling aku...semoga thn 2009 ni dapat memberi sinar bahagia dlm hidup mereka..

PERLU KE AYAT NAK JIWANG...??? sudahhh..!!!!!!

2 comments:

eqbalzack said...

gue sudah beli buku 555. buku tahun lepas dah full lorr!!

p/s:

amirul usheruff dzulkarnain said...

hehehehe..555 tu buku hutang..
ni buku lain lah..ish ish ish...