Friday, January 30, 2009

SEMAKIN HARI SEMAKIN JAUH....

ENTAH LAHH..AKU PUN TAK TAU KENAPA TETIBA ENTRY AKU KALI NI AGAKNYA KARAT..aku pun tak berapa pasti..tapi aku yg aku tau..dia pun tau..aku sendiri taktau kenapa dia buat mcm tu..

aku taktau ape salah aku..ape silap aku..tetapi perubahan yg berlaku memang sangat drastik..aku dapat rasakan yg kitorang sebenarnya semakin hari semakin jauh..aku rasa aku takde buat salah kt dia..

aku dapat merasakan perubahan yg berlaku pada diri dia..aku tidak boleh paksa org utk suka kata aku..sayang kat aku..berkawan dgn aku...kalau ini jalan terbaik utk dia..aku rela meleraikan tali itu..agar dia bisa bebas bersama kawanan nya yg lain..

semoga dia berbahagia bersama kehidupannya yg baru..semoga ALLAH merahmati kehidupannya dunia dan akhirat....

9 comments:

Unknown said...

kenapa nie?
mcm sedih jer,
saper yg jauh ngn acap nie,
cuba bgtau wanie,

maybe acap jer kut rasa mcm tue....

apapun smile ok:)

Arash Libra said...

manusia berubah..itu sahaja yg dpt ku katakan..:(

amirul usheruff dzulkarnain said...

wanie - ntah la wanie..perubahan dlm sekelip mata..takpe la kalo berjauhan itu yg terbaik utk dirinya.. smile smile smile..

arash - redha je dgn ape yg terjadi

@xiM said...

haiyoooo what's going on buddy??

Unknown said...

acap...

walauapapun yg sedang atau yg telah berlaku,
hidup mesti diteruskan ok,
masih ada ramai lagi yg care n nak kawan ngn acap...

apa yg perlu acap lakukan,
teruskan kehidupan ngn penuh keceriaan ok dear:)

~hugs~

amirul usheruff dzulkarnain said...

axim- ontah le..x dapek den nak khobar nyo eh..

wanie - tq wanie..hugs n kisses all the way from kl..just for you,,huhuhuhu

kin said...

Rindu... It's part of L.O.V.E hihi... ;)

amirul usheruff dzulkarnain said...

kin - rindu itu tanda nya cinta..tapi apalah guna merindui org yg dh tolak kita ke tepi..

SyuQ said...

meredhakan n merelakan adalah jalan yg terbaik. sesuatu yg terjadi itu ada rahmat n hikmah disebaliknya. sabar, sabar, n sabar. Insyaallah akan ada keberkatannya.