Sunday, January 4, 2009

DAN PABILA DATENG MEMBLOGGING...

DUNIA CYBER NI SEBENARNYA BAGUS KALO KITA MENGGUNAKANNYA DGN CARA BETUL...wahhhhh gitu kan..intro nak puaka..

this entry di tulis bersempena untuk menyambut kehadiran kawan aku, khucairies ke dalam dunia blog..dulu dia kata blog ni busan sebab takde benda yg best, dia takde masa nak update..tapi sejak dh jadi org GOMEN ni, harus lah terlebih masa kan,.bape kali rehat p makan pun aku tak tau..tapi harap2 aku dapat la keje gomen jugak..huhuhuhu..ade jugak aku story utk blog pasal makcik2 gomen yg tak pencen2 tuh...

di harapkan kehadiran nya dlm dunia blog ini dapat memeriahkan lagi dunia blog,,,PERLU KE AYAT MCM TUH..?? mahap ye, takde paluan kompang utk anda..





khuchairies yg pakai baju polo kaler hitam tu..baju baru occay..ni semua kengkawan aku susah dan senang..wah gitooh kan...

8 comments:

eqbalzack said...

WAHHH! sudah ada lagu jiwang kat blog...perlu ke lagu "terima kasih cinta" tu...???

patutnye kena dengar lagu "terima kasih abg posmen"...sebab tanpa abg posmen surat2 kita tak sampai ke rumah. kannnn....

@xiM said...

tak ucap lagi selamat tahun baru 2009 kat ko..

selamat berblog Ries..

:)

amirul usheruff dzulkarnain said...

eqbal-acap anta surat cinta tak guna posmen,,kita skang guna email je..huhuhu

axim-selamat thn bru kt ko...semuga thn 2009 ni menjanjikan yg lebih baik..insyaallah

kuchairies said...

Mekasih Axim, hey acap g carik kerja sana.. sibuk jugak nak update blog.. macam i lain lah.. sambil update blog sambil kerja... bukan sambil kerja sambil update blog.. hahahha...

amirul usheruff dzulkarnain said...

kuchairies - motip, sebab takde kerja lagi la aku update blog..dh ade keje esok takde masa nak update blog..boley..?!

NaKuLa_eViL said...

Motif u makin gemok dlm gambar ni.. Tak gheti nak jaga badan kah? Matilah carutan berbaur cercaan di situ.. Hah.. Hgn luper sumbang utk Palestin..

Adie Waridi said...

tula..tak sangka lak dia memblogging..sbb byk masa kat gomen tu kot...ni siap promote lagi ni kat ym..gegeh tau...larikkk

Anonymous said...

miss anya says>>>adakah Kuchairies itew seseorg yg aku kenali..mungkin dia MAT SOM...tali barut yg ske propa carik silap student time kt uitm mlk dlu...huahuahuahua....mungkin juga...