Sunday, February 8, 2009

ADAKAH KITA SAMA...

aku masih mencari-cari di mana dia..
aku toleh ke kiri..
aku toleh ke kanan..
aku dongak ke atas..
aku dongak ku bawah..
demi untuk memuaskan hati..
aku tidak menjumpainya..
kerana dia mmg tiada disisi ku..


tatkala ku duduk seorang diri..dia dtg..
menjenguk ke tingkap hati ku..
mungkin dia sekadar menjengah..
atau ingin ziarah..
tapi kedatangan dia buat aku gembira..


aku tau yg aku sayang kat dia..
dia juga tau yg aku sayang kt dia..
tapi, dia sayang kat aku ke..
adakah dia juga rindukan aku sekarang ni..
aku harap dia pun sama mcm aku..

3 comments:

Arash Libra said...

tidak! tiber! hahaha

amirul usheruff dzulkarnain said...

arash- motip

Anonymous said...

aku tetap syang pada mu ..

aku sayang padamu .. aku rindu diri mu .. selalu bersama ku ... aku sayang .. aku sayang KAMUU...


bulan ituu .. bulan cintaa..
bulan itu .. bulan kita.. shalala.lalala.lalalala.lala.