Thursday, February 19, 2009

BERTEMUH RAMAH DI AWAN BIRU..

HAH KENAPA?? TAK PERCAYA KAH..KO AKU NI TAK ENSEM, TAK BLEY LA NAK INTERVIEW UNTUK JADI F.A?? yang penting konfiden..BLEY..?!

SEBENARNYA takde kena mengena dgn nak jadi F.A pun..huhuhuhu..aku baru balik interview dr puncak GENTING, KOTA KERIANGAN..riang sangat kah kota ittew..aku p interview untuk post forex executive kat MAYBANK..

ini merupakan pengalaman pertama aku di interview oleh salah satu institusi kewangan yg terbesar di malaysia..of course lah interview nya pun lain kan..tak mcm interview kt MEGAN AVENUE..(taknak ku bangkitkan lagi kesah megan avenue ittew)

interview itu agak lama jugak..jenuh jugak nak menjawab soklan yg dia tanya..mmg this is my first time berdepan dgn interviewer yg agak hebat jugak lah..(sah2 org2 besar maybank kan)..dgn keadaan aku yg nervous tak terkira..

2 orang skali interview aku..masa masuk bilik tu pun aku dh cuak..tapi aku gagahkan diri jugak...pura2 konfiden..walaupun jawapan agak terabur..tapi semuanya dh selamat..

skang ni berserah sajork..papepun pengalaman gegeh naik bas sejam 15 minit ke puncak genting untuk attend interview ni mmg la tak dapat gue lupakan..hmmmm..

7 comments:

kuchairies said...

gudluck la yer!!! kalo dapat kat jb kita dok sama.. leh aku pindah dr rumah berpuaka tuh!

Khairy Amry said...

acap dah give dah ke jadi job seekers?
emm tapi jadi FA pun ok jugek..
my dream either to fly after grad..
good luck then..

Anonymous said...

FA...


food ADVISOr??


ahhh... matila ...jadi junior aku ..

from:-
mEksU JEMeeLAH ALie.

Anonymous said...

ade lagu untuk acap dari abg IZHAM.

Gerhana meliputi segala
Tiada lagi sinaran cahaya
Keinginan tanpa kepastian
Tak mampu rasanya ku teruskan
Ku meneruskan


Chorus
Biarlah
Ku relakan segala
Walau hidupku
Sebuah tanda tanya
Mengapa
Biarpun
Tak mampu ku bertahan
Takkan pernah
Ku akui kalah


Masih terdampar ku disini
Tiada jalan mungkin ku lalui
Haruskah hidupku dipersenda
Mengharungi dugaan melanda
Ku Berserah


Chorus
Biarlah
Ku relakan segala
Walau hidupku
Sebuah tanda tanya
Mengapa
Biarpun
Tak mampu ku bertahan
Takkan pernah
Ku akui kalah



Ku relakan segala
Takkan pernah
Ku akui kalah
Ku percaya
Ku yakin padanya
Dia yang menentukan semua
Berserah



frm :-
abang izhamSetiawangsa..

amirul usheruff dzulkarnain said...

kuchairies - harus kita lari rumah puaka ittew.

kaery - takot dowh jd FA..nnti kapal terbang terhempas taknak aku..

meksu - motip food advisor..

abg izham - dr mana plak dtg abg sorang ni..

Anonymous said...

meksuJemeelahAlie-

mek su ade member. dia suke ambik mc kat klinik MekSu Jameelah Alie AU 5 ngan Abang izham Setiawangsa ....
dia sebagai Food Advisor kat Mane tu ??? tah la .. mek su pun x ingat ...
rasenye kat KLIA kot .

mekSu suke dgr lagu berserah (hady mirza ) walaupun lagu tu sebenarnye Taufiq batishah yang buat ...

amirul usheruff dzulkarnain said...

meksu -member meksu ke atau meksu yg suke MC bagai..tak baik MC selalu meksu..