Thursday, February 5, 2009

PENEMURAMAHAN BERKUMPULAN...

AHAKSSSS... kenapa tetiba aku mengerang kegelitikkan nih..
takde ape pun yang berlaku..saje je..huhuhuhu..

yang sebenor benor nya tadi aku bru lepas p interview..this is my first interview ok..aku pun takde pengalaman interview sebelum nih..aku main bwk je ape yg aku rasa perlu..asal namanya dokumen penting..itu la yg aku hayak ke tempat interview tadi..

aku ingat interview tu dia tanya sesorang..tapi rupenye dia buat group interview..agak ramai jugak la tadi..mlm tadi aku sebenarnya tido lambat..sebab takot nak p interview..dlm pkl 3 pagi jugak la baru aku tido..

interview pkl 9 pagi..tido lambat punya pasal, merasa lah kan p interview dgn mata bengkak sbb tak cukup tido..tapi interview punya pasal aku gagahkan diri..huhuhuhu..gigihnya aku..nasiblah aku dh siap iron baju n seluar..kasut je tak polish..perlu kah?? ingat aku nak p interview jadi polis.???

walaupun sedikit lambat, around 5 minutes late, aku bernasib baik sebab ramai je yang tak dtg lagi..bila sumer dh sampai, bru interview stat..ape yg dia tanya tu pepaham je lah yek..perlu ke aku nak menaip kat sini..

interview abes dlm masa 4 jam..kalo dh namanya group interview, harus lah kena tggu semua dh abes baru boleh balik..lepas dia dh buat ujian bagai, akhirnya aku di terima..tetapi, tak confirm lagi sebab dia nak cek dgn org2 rujukan seperti yg tercatat kt resume aku tuh..ntah ape diorang nak tanya pun aku tak tau..

tggu je la mggu depan..harap2 rezeki aku ade kt ctu..kalo takde, kena lah cuba lagi jawabnya...


GROUP INTERVIEW KUIH BOM SAMBAL

9 comments:

Arash Libra said...

begitulah kisah i'view..pelbagai aksi & ragam! gud luck babe!

kuchairies said...

sial berguling aku baca... apa kena mengena kuih bom sambal ngan interview ko? ko g interview kat kilang buat bom sambal ke??

amirul usheruff dzulkarnain said...

arash - huhuhuhu..takut jugak..

ries - harus kilang bom sambal nak pkai org utk goreng sambal..

cDeeAbdulRazak said...

kelas...
merasa la lepas nie kawan dengan dania di awan kan? oopssss..

interbiu keje pe acap? ko mmg tanak keje kat opis aku ehh

amirul usheruff dzulkarnain said...

interbiu keje biase2 je en cd oi..

cDeeAbdulRazak said...

ermm tau laaa, lagipun keje luar biasa ko x mampu sangat kan? berat tanggungjawabnya..

matilah.. hope x lari bidang, penat je ko blajar.. bape taun... haaa kira sendiri. harap2 dapat ler

p/s: tadi ko x main mata ngan penemuduga tu ke? oopsss

amirul usheruff dzulkarnain said...

huahuahua..keje yg aku mintak ni mmg lari dr bidang yg aku blaja..tapi takpe la.sementara nak dpt keje yg lebih stabil..aku cuba je la..

sakit mata aku tgk penemuduga tu adalah..

ALFAF said...

Nanti kalau dapat keja..gaji pertama kena laa belanja open table.. baru berkat hidup..samapi ke akhir garisan. good luck.

amirul usheruff dzulkarnain said...

alfaf - tq tq tq..nnti acap bukak kan papan dam skali..huahuahua.