Monday, September 8, 2008

DUNGUN SETELAH MANJADI BANDAR...

HAH..JANGAN TERKEJUT OCCAY....tapi itulah hakikatnya..dungun telah di insytiharkan sebagai bandar occay..bukan lagi daerah kecil..awwahh..perlu ke aku nak bangga..haruslah aku belajar kt sini occay..

yang, penting, sah sah dh jadi bandar kan..kompem lah banyak perubahan yang berlaku..antara nya..



HAH KO TGK..melerts kan lampu dia..iniadalah pekerja wajib yg ade kt bandar,,lampu lip lap..mengalahkan nak buat fun fair..perlu ke nak bazir duit bagai..padahal kat ctu dh ade spot light seterang terang alam..yang aku tak puas hati bukan ape...AREA YG AKU DUDUK TU TAKDE LAMPU JALAN OK..dengan babi berkeliaran di waktu malam..nasib baik aku tak langgar oink oink ok time bawak motor waktu malam..kalo tak sah sah lah i kena samak..



hah tu dia..orang ganu sambut krismas kah..au terpaku lah kejap nengok pokok ni..memang la cantik..tapi, utama kan dulu perkara yg penting..jln kampung kt dungun ni banyak yg takde lampu jalan occay..sepatutnya kalo dh jadi bandar..infrastruktur yang perlu diberi keutamaan..awwahh cara aku cakap mcm nak duduk lama kan..hey, aku taknak duduk lama2 ocay kt dungun nih..sudeh..!!