Monday, September 8, 2008

SEPANJANG PERJALANAN INNEW..

AWAAAHHH...nak feeling zaiton sameon kan..bley..?? entah la..after sahur tak bley tido, terflash back plak kesah2 lama..huhuhu..benda2 besh memang seronok untuk di ingat..tapi benda-benda yg perit lagi best untuk di flash back..pelik kan..tapi ittew la perkara yang buat kita jadi lebih matang..dewasa..berfikiran terbuka..

(hey perlu ke aku nak tulis ikut skema SPM..)

tapi itulah hakikatnya..ade sebab kenapa kita kadangkal berhadapan dengan kegagalan..kekecewaan..kesedihan..sebenarnya lebih untuk mengajar kita erti hidup yang sebenar..masa aku berhadapan dengan benda2 sedih nih..aku slalu buat conclusion yang semuanya berlaku disebabkan oleh aku sendiri..hmmm..

walaupun kekadang aku tau ittew bukan salah aku pun..tapi disebabkan rasa tak sampai hati..ku relakan diri ini diperbodohkan..awaaahhh..sadis kan..memang pun..tapi, aku dapat belajar mcm2 benda..setiap yang berlaku ade sebabnya..dan sebabnya adalah untuk kita belajar tentang diri kita sendiri..pada aku la..sekarang ni pun aku masih belajar mengenali diri aku sendiri..hmmmm..

3 comments:

ALFAF said...

acap ada YM tak?
nie amik ym abg.. add tau
dr.alfafian@yahoo.com.my

eqbalzack said...

hmm...dr itu sudah mari...

add...jgn tak add...

p/s: nape entry kak eton lak ni?? emo ke kat sana??

amirul usheruff dzulkarnain said...

ahahaha...takde emo..cuma teringat liku2 kehidupan yg pernah gue lalui..awwahhh..