Saturday, September 6, 2008

HAPPY BIRTHDAY AXIM..


Amboi kek nak meriah kan!! By the way cake ni utk Axim yang berada ni Penang.. Nak jauh2 kan...kalo dekat bley gak aku belanja makan( baiknya aku ni.)

Nyway, haku nak ucapkan slamat hari jadi yang ker 24 buat Axim yang kini berada di kawaan jajahan DAP.. Dengan ucapan semoga panjang umur murah rezeki serta di limpahi segala nikmat serta kurniaNya! Pasal hadiah nanti lah.. aku student lagi ok.. Nanti aku bawak u gi Spa Ikan dengan pembiyaan diri sendiri ok!!

I cuma mampu menyanyikan lagu Hepi Besday sebaiknya dengan cecacah octave* tahap 5.. wah wistling technique sangat kan..

Semiga persahabatan kita kekal ke anak cucu...Insyallah....

4 comments:

eqbalzack said...

confius lah! birthday axim kat blog acap...hmm...

amirul usheruff dzulkarnain said...

nak konpius mende..thats my wish to him..itu jer..LOL...HEHEHEHE

@xiM said...

acap,

thanks for da besday wish!!

sowee lambat lak aku baca entri nih..busy ngan mender lain...

by da way,nanti aku nak claim hadiah ngan ko bley??haha

frenship forever!!

amirul usheruff dzulkarnain said...

nak claim hadiah...dipersilakan dengan segala hormatnya..anytime..kalo aku kat kl lah..